2 april 2012

Träning, vad är det?

Ja man kan ställa sig den frågan då träning inte stått på programmet på länge. Diverse magåkommor och en lång förkylning har helt enkelt stått i vägen. Man märker i alla fall att träningen är en mycket viktig del av vardagen då jag på sista tiden har varit lite rastlös eller vad man nu ska kalla det.

Igår fick jag ändan ur och bakade en kaka i alla fall för att inte vara allt för tjatig mot mannen min. Kakan motsvarade inte alls mina förväntningar så till allas förtjusning här på jobbet bjöd jag på måndagsfika :) Smeten var god i alla fall och sånt gör ju att träning är ännu viktigare att det står på programmet...

Men nu så, om en halvtimme ska vi se hur gymmet ser ut igen minsann. Äntligen, som jag har längtat!!! Jag hoppas att det inte är så knökat som det var sist jag var där och så förväntar jag mig en rejäl träningsvärk imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar