23 april 2012

Räknar ner

Hostar lite, snörvlar lite, klagar smålite men räknar framförallt ned för på fredag är det Paris som gäller!!! Hoppas hoppas, ta i trä, att jag är frisk tills dess och att jag inte smittat mannen min med någon ond bacill. Hade ju tänkt att jag skulle ha planerat lite i helgen vad vi ska hitta på när vi är där men tankarna har inte riktigt orkat med det. Men, det blir i alla fall ingen pärm med kartor, platser att måste besöka, näst intill hemliga tunnelbanelinjer o sunkiga butiker (Johanna, du vet vad jag menar...). Kanske blir det en cykeltur ut till Versaille, med lite picnic innehållande vin, bröd, ost och macarons i alla fall :)

För övrigt, vill ni mig något idag så är det det skrivna ordet som gäller då min röst i stort sett är borta. Men jag ser det som positivt för så brukar ju mina förkylningar sluta...

3 kommentarer:

  1. Men kära Hanna - hoppas nu verkligen din förkylning flyger sin kos - när ni nu ska flyga till Paris! Jag hoppas ni får en underbar resa och många trevliga och romantiska stunder!! Vi hörs kanske via tele innan ni åker? Själv flyger jag till Stockholm i morgon em. Kram kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och ha det underbart i Paris!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack snälla! Vi kan höras en sväng mamma, vänta så länge som möjligt med att ringa för jag har mer eller mindre pratförbud...
    Kram!

    SvaraRadera