18 april 2012

Det där barskåpet...

Fy vad jag har tråkigt ikväll, funderar allvarligt på att tömma barskåpet och se om kvällen skulle kunna bli roligare. Den kanske skulle bli lite för rolig för min del dock för det finns rätt mycket att välja på... Men o andra sidan är det ju inte riktigt min stil och det skulle framförallt bränna till för mycket i plånboken tror jag minsann.

Vet för övrigt inte varför det är sånt tabu att köpa något från barskåpet, har nog aldrig gjort det. Men vad är det för mening liksom när både konsum och systemet ligger runt hörnet på hotellet. Någon gång skulle det ändå vara roligt att inte tänka så utan lyxa till det och framförallt beställa roomservice med god mat eller fin frukost till rummet. Ja, självklart inte när jag är själv som jag är nu då utan någon annan gång när man är två.

Har väl snart gott om poäng för två frinätter så vem vet, kanske man kan lyxa till det då när rummet blir gratis, vi får la se!

"Dåskavise"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar