11 april 2012

Har jag åldersnoja?

Tycker jag att jag börjar bli gammal eller vad är det frågan om egentligen? I två olika kalendrar har jag i år skrivit att jag fyller 31 år. Sedan fått stryka och inse att nej, det är faktiskt 32 jag fyller. Utöver detta råkade jag i helgen, på fullaste allvar, säga att "han är ju lika gammal som mig så han måste fylla 30 i år". Nedåt i åldern går jag visst med alltså. Beror det på alla "vuxen-biljett-frågor" som jag fått i Sandviken senaste året eller känner jag mig helt enkelt yngre än vad jag är? Ja vem vet, ska njuta av mina 29 år, eller jag menar 31 år, i ett halvår till i alla fall... :)

En yngre version av mig

2 kommentarer:

  1. Oh vad gullig du är!!!!Hur kan det gå så fort???? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mamma, o vet ärligt talat inte...

      Radera