15 augusti 2012

Letar bord och stolar

Jo, det känns ju väldans långt kvar tills vi flyttar in i vårt hus men om man ser lite verkligt på det så är det faktiskt hela 6 månader sedan som vi gjorde slag i saken och därmed ca 3 månader till inflytt så bara en tredjedels väntan kvar! Känns ju fantastiskt helt enkelt! Och ja, jag är i full gång med att leta möbler och inreda huset redan nu för jag vill ju inte att det ska dröja alldeles för länge att fylla huset med möbler när vi väl är där. (Sedan har vi kanske sagt att vi gärna har julfirandet hemma hos oss i år och då vill vi ju få det i topptrim tills dess förstås :)) Julfirande hemma hos oss låter ju för övrigt helt fantastiskt!!! Undrar om någon vill komma...

Men, på jakt är jag just nu efter ett nytt matbord och stolar. Tänk så mycket snyggt det finns men tänk så dyrt det också är. Ja för det man gillar mest är ju nästan alltid också dyrast, man undrar ju vem som köper matbord för 30-50000 och stolar för 3-5000 stycket liksom... men men. Några sådana matbord och stolar kommer inte finnas i vårt hem men med lite letande med ljus och lykta och lite smarta idéer tror jag minsann att det kommer bli minst lika bra ändå!

Har jag sagt att jag längtar tills vi flyttar?!?!

1 kommentar: