20 augusti 2012

En härlig helg

Vi har haft en mycket mysig helg denna helg! I lördags vart det käk och fotboll på Stars n stripes med ett härligt gäng människor, okej, så mycket fotboll kanske det inte blev för min del men desto mer tjat! Vi lärde även Mini lite härliga gester som sig bör när man kollar på fotboll, kolla in här :)

Sedan kom kära mor på besök igår, hon prickade in värmeböljan så efter en mycket god fisksoppa till lunch drog vi till Toftastrand för lite gofika i skuggan. Naturligtvis åkte vi även förbi och visade vårt framtida hus! Nu börjar det snart dra igång invändigt och det börjar bli dags för oss att bestämma vilket kakel och klinker vi vill ha. Jag tror bilden är rätt klar i våra huvuden så nu ska vi bara förverkliga dem hos JKS.

Tack mamma för att du kom förbi, det var mysigt! Snygga bryn har jag också nu, såååå skönt att bli lite ompysslad!!!

Ja sen väntar jag ju även på den där frukosten i sängen som jag trodde jag skulle få i lördags morse när min älskling gav mig en härlig mysig kram och så fint sa (när jag för en gångs skull lyckades sova längre än honom) "Jag går och fixar lite frukost (i mina tankar hinner jag börja le och se fram emot en härlig frukost med kanske till och med nybakade frallor när han till slut lägger till...) till SIGGE". Och för er som inte sett vem Sigge är så är det grannens katt som vi ger lite mat till i dagarna tio... (snyft)



1 kommentar:

  1. Tusen Tack för en härlig söndag tillsammans :-))
    Mysigt att få se ert snart klara hus - gofikan vid
    stranden och god mat och mycket snack! Kommer snart igen!

    SvaraRadera