14 mars 2012

Hål i byxan...

Gjorde en rövare igår och tog mina nya byxor till jobbet. Mina nya byxor är slitna, ja slitna kanske är ett för snällt ord för det är ju till och med hål i dem. Vet att det finns de som tycker att det är idioti att köpa byxor som redan är slitna men nu så var jag sugen på ett par sådana! Så här till våren när solen börja lysa, matchat med någon enkel t-shirt i någon härlig pastellfärg kanske. Slog ett litet vad med mannen min (som för övrigt tycker att de är sketasnygga :)) om jag skulle få någon kommentarer på jobbet igår. Endast en kommentar blev det faktiskt från en kollega på 40-45 år någonstans. Helt sonika denna:

"Ja jag har ju lite svårt att förstå hur man kan köpa byxor med hål i" och sedan knappt ens kunna titta på dem. Lägg där till ett par converse också så vart det ju ännu värre... Alltså ungefär samma kommentar som kära farmor, 90, en gång sa till pappa då hon hade sett ett par väldigt slitna jeans på stretan i Aneby...

Så vad säger ni, topp eller flopp? Jag säger att kan Sofi Fahrman så kan jag minsann :)

Se o häpna, en dagens!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar