11 mars 2012

En sån underbar dag!

Är våren här? Är det verkligen sant? Första solstunden på balkongen för i år fick jag idag och när fräknarna bemödar sig att komma fram så är det minsann vår tycker jag i alla fall :)

Förmiddagen bjöd på en lång promenad i solen, blandat med löpning (!) dessutom, så inte illa. Mitt knä har ju krånglat lite sista tiden så löp-träningen har ju inte riktigt blivit vad jag hade tänkt hittills i år men idag kändes det rätt fint i knät (ta i trä)! Men har man fickor fyllda med kamera, telefon och nycklar blir dock löparstilen/orken inte som den ska vara kanske (eller så kan man ju i alla fall skylla på det när man tycker det börjar bli jobbigt...)

Vi tog i alla fall en tur bort till östra lugnen, vårt framtida område, för att känna lite på jordhögen där vårt framtida hus kommer att stå. Fyra hus uppe nu av elva så det tar sig!

Här någonstans typ ska huset stå :)

Min draghjälp

Nej, inte röd pga solen, men njuter av den till fullo!!!
Ja ja vet, men varar inte julen ända fram till påsk?!?

1 kommentar:

  1. Jodå, Julen varar ända fram till Påsken!!! Enligt gammal tradition i alla fall. Här på Bråkmakargatan tar den slut 20:e dag Knut!

    Ser härligt ut med vårsolen!

    SvaraRadera