2 mars 2012

FIT, Core, Pump 75 min

Ja den börjar så smått, eller ja kanske rätt mycket, göra sig påmind. Jag sitter ju rätt så stilla på mitt jobb och hämtade just ett glas vatten i köket. Kände helt plötsligt att benen inte riktigt ville ta mig framåt (läs många benböj) och det var svårt att sträcka sig efter ett glas i skåpet (läs välbehövlig tricepsträning)... Att rumpan fick sig en REJÄL genomkörare igår har jag känt hela dagen men nu så känner jag alltså helt plötsligt värk i både ben, armar, axlar, rygg och ja, vad finns det att inte nämna om man säger så... (magen då?!?!)

Kanske dags att sluta för dagen, ta den där promenaden vi sa vi skulle göra (mjuka upp kroppen, går det?) och sedan, ta ett glas gott vin efter allt copy-pastande som denna vecka har bestått av... (SUCK)

Trevlig helg och ut i solen med er! (jag lovar, ser jag någon vara ute o springa i detta fina väder ska jag inte skrika "gå hem o ät chips istället" ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar