25 mars 2012

Back to reality...

I hela 10 veckor har jag fått vara hemma, vilket alltså inte innebär resor upp till Sandviken med jobbet. Det har varit såååå underbart sköööönt att slippa dessa tågresor och hotellnätter och bara kunna träna när man vill, äta vad man vill, och framförallt träffa den bäste varje dag!

Men men, nu börjar ett nytt projekt och känner jag på mig rätt så lär det bli ett antal resor norröver fram till sommaren...  Ska väl ändå medge att det ska bli underbart skönt att slippa översättningsbiten som jag har slitit med sista veckorna men som ändå har gjort att jag har kunnat vara hemma... Dags att skärpa geniknölarna igen med andra ord vilket ju faktiskt också bara är positivt. Om det nu inte bara blir allt för många resor vill säga...

En mycket positiv sak idag var att jag fick träffa i stort sett hela familjen Hansen vilket ju alltid är lika trevligt! Inte kunde man tro att man skulle stöta på bästa väninnan på tåget :) Så här i efterhand hade jag ju kunnat räkna ut att det skulle kunna hända men det är väl det där med att geniknölarna inte varit fullt skärpta sista tiden kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar