14 mars 2012

Goda minnen

Har äntligen fått tummen ur för att ta hand om alla kort som jag framkallade för ett tag sedan. Det var ju inte mer än några månader sedan så inte så farligt väl... Korten är ju dock lite äldre :) Tänker tillbaka på en härlig 30-årsdag i Paris. Blev sjungen för på trappan utanför Sacre Coeur (för stor film för att ladda upp tyvärr...), hittade till ett kvarter med hur mycket snygga killar som helst (vi fick snabbt förklaringen till varför dock...), trots det var det hit vi återvände på kvällen för den underbara stämningen, vi drack fria mojitos, fick förklara många gånger att vi inte hade hamnat fel, åt pommes på någon bro över Seine och hittade tillbaka till hotellet utan vår "guide" ;).

Inte nog med detta, om ungefär 7 veckor ska jag få återvända till denna stad igen, och som jag har berättat innan är det med någon att hålla i hand och pussas mycket på så jag längtar. Och nej, honom tar jag inte med till dessa kvarter vi hittade till sist...

Goda minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar