2 februari 2012

Mammor & Minimodeller

Det är dock inte tv-programmet jag syftar på idag utan helt något helt annat. (Men ja, jag erkänner, jag har tittat på det...)

Men men, i höstas testade jag att göra ett gravidsmycke som i sin tur, när bebisen har kommit, kan bli både ett smycke till mamman och till bebisen. Väldigt passande så har jag också haft modeller för detta så i väntan på att jag någon gång ska orka ta tag i att uppdatera min hemsida (ja jag vet, det är evigheter sedan) så får ni ett litet smakprov redan här! Mini är ju totalt underbar och så gärna ställde hon upp på lite modellande. Tusen tack Mini och Johanna!

Tanken är att man kan skriva text på den stora ringen, "mitt hjärta" har fått pryda just detta smycke då det hänger ett litet rosa swarovskihjärta i mitten. Men arbetsnamn eller tillverkningsdatum skulle naturligtvis gå lika bra :)

Mamma & Minimodell

1 kommentar: