20 februari 2012

Besviken...

På vad undrar ni då och jo, det är för att trots dubbla pass igår så har jag inte ens lite ont i någon av mina muskler... Johanna & jag var o testade det nya träningsstället Moves & Motivation på ett pass som vi inte hade en aning om var det var (fast båda hade visst tjuvkikat lite på youtube). Sh'bam stod på menyn och då utekvällarna inte har haglat på sista tiden fick vi chans att dansa av oss på riktigt :) Det var riktigt skoj men på både gott och ont fanns det inga speglar i salen. Hade de funnits hade man insett hur illa det såg ut, men samtidigt hade man kunnat se vad man gjorde helt fel (lilla perfektionisten som vill säga sitt). Men ja, jo, det var nog lika bra att de inte fanns...

Gratispass är ju gott så vi stannade även kvar på Zumbapasset direkt efteråt och fick skaka lite höfter med. Rätt svår koreografi då och då men jag älskar ju de latinska rytmerna när det gäller dans :)

Men som sagt, inte ett uns träningsvärk... Kanske beror det på att vi var ett 80-tal i salen och att svängarna inte kunde tas ut till 100% eller så är man helt enkelt så väldans vältränad... höhö

Gillar ni att dansa och skaka rumpa kan jag väl rekommendera dessa pass i alla fall! Och maxantalet ska ju vara 55 eller liknande sedan + att luftkonditioneringen ska fungera nästa vecka så då kommer det nog bli ännu bättre.Trevligt bemötande o glad atmosfär med vilket ju är ett stort plus. Men men, min 1,5 år gamla brutna fot gillade dock inte alla snabba vändningar på dansgolvet... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar