19 februari 2012

Dop och gott för magen...

Igår var det dags för dop för lille (?) Vincent och det var riktigt mysigt! Det var dock inte långt ifrån att gav ifrån mig ett asgarv mitt under trosbekännelsen pga att en annan liten i sällskapet hummade med hej vilt i texten. Man kan inte annat än le åt det men jag är glad att jag kunde kväva mitt garv för det hade nog inte uppskattats av prästen direkt...

Det bästa med hela dagen var de goda smörgåstårtorna (som jag trodde var köpesmörgåstårtor men de var minsann hembakta) och alla goda småkakor + glasstårta. Mys och gott för magen på hög nivå :) Tack Zahra och tack även för den fina reklamen på fejjan :)

Myyycket gott!

Mer gott...

O lite till :)

4 kommentarer:

  1. Tack själva! Halsbandet är verkligen superfint! Jag fullkomligt älskar det så därför var jag tvungen at lägga ut det på fejjan. Jag hoppas att du får fullt upp nu framöver

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh, så härligt att höra :) tack igen!

      Radera
  2. Det blir vassen i sommar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför tror du jag bad dig stanna på ytterligare ett danspass idag???

      Radera