28 februari 2012

9 månaders väntan

Jag det är stora saker som händer i livet just nu... Dags alltså att vänta i nio månader på något gott. Planera, organisera, välja färger, köpa nytt, spara pengar, boka in tider för ditten o datten, möblera om i huvudet några gånger och klappa sig på magen lite då och då för att lugna ner sig för denna nya omställning.

Men nej, vi är inte gravida, utan vi har blivit med HUS med stort H, U och S!!!! Kan nog knappt förstå detta ännu, utan smälter det i lugnan ro och längtar, ja jag längtar verkligen hur mycket som helst! Lilla jag liksom... i ett eget hus... med mannen jag älskar dessutom! Kan ju inte bli bättre helt enkelt.

Och jo, det har blivit ett antal sömnlösa nätter, funderaren nummer 1 måste nog vara jag och hon har varit i farten vill jag lova. Men nu känns det bara bra och det är ju underbart!!! Ungefär till detta är ni välkomna om ca 9 månader!

Bild från Myresjöhus
 
Bild från Myresjöhus


7 kommentarer:

  1. Åh, va fint!
    Grattis! och kram

    /Rebecca

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Nästa år får ni komma o hälsa på oss, kommer finnas rum till er alla :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi kommer gärna och hälsar på! Var ju länge sedan nu. Ser ut att vara väldigt stort. Kram Rebecca

      Radera
  3. Åhh vad roligt:)) Är så glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra! Får ni komma o hälsa på sen! Kram1

      Radera
  4. Hanna! Stort grattis, vilka härliga nyheter :)
    Lycka till och hoppas allt blir precis som ni önskar. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Ja nu är det mycket tyckande och tänkande framöver, ska bli riktigt skoj! Kram!

      Radera