7 februari 2012

Bombardino & lite relaxing

Man får ju ta italienarnas stil när man väl är här. När jag nu sett denna gula dryck med grädde på toppen så var jag ju helt enkelt tvungen att fråga. En Bombardino är det helt enkelt som alla sörplar på och den består av konjak, kaffe o grädde. Fiiina grejer det som gör gott för kalla tår vill jag lova :)

Bombardino
Kan annars meddela att vi är rätt så kraftigt möra i kropparna idag, tredje dagen är väl alltid värst om jag minns rätt. Men tack och lov för att vi då valde ett hotell med relaxavdelning och till vår förvåning var det en riktigt fin jacuzzi och bastu där nere i källaren (måste vara denna del som är nybyggd för övrigt...). Nu har vi mjukat upp alla leder och muskler o mår finfint. Bara kvar nu att ladda inför kvällens 4-rätters :)

Finsvarvade ben på gång efter många timmar i backarna...


2 kommentarer:

  1. Snygga ben - gener från Mor????!!!!

    SvaraRadera
  2. Man blir lite avis när jag sitter på kontoret med te i pappmugg och en torr smörgås...

    SvaraRadera