17 februari 2012

Fina mormor

Jag är så glad att jag har den bästa mormor man kan ha! I mitt minne finns det väldigt många glada och fina minnen från alla lov som jag har varit hos mormor & morfar för lite "semester". Det kunde ju innebära allt från att få gå i pyjamas en hel dag till att hjälpa morfar med att hämta kossorna från hagen in till ladugården. Ibland fick man även träffa mosters galna/roliga/långhåriga pojkvän(ner) ;) 80-tals minnen detta så ja det är väl vad jag minns av pyjamaskillen o allt vad vi nu kallade dem...

Men nu var det ju inte kära moster vi skulle skriva om utan fina mormor! Detta kort dök upp i brevlådan från mormor på hjärte-dagen och det värmde fint i hjärtat!

Ett kort från fina mormor

Mormor är ju även en baddare på att sticka fina raggsockor. För ca 2 år sedan skickade hon ett par till mig + en liten halsduk och i paketet låg det även denna lapp som har suttit på mitt kylskåp sedan dess. Skillnaden från då är ju att jag nu har hittat min prins och jag är sååå glad för det!

Fina lappen
Tack mormor, du är bäst!

2 kommentarer:

  1. Jag har också fina minnen från härliga 80-talet! Kul att du kommer ihåg mina roliga/galna/långhåriga pojkvänner....;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag gör :) Du var (o är fortfarande) ju coola moster menar jag!

      Radera