26 oktober 2011

Mums inte alltid gott...

Ja jag tänkte att jag skulle testa att göra hi-hat muffins, de ser ju så fina och goda ut. Har velat göra det länge o så äntligen vart det av. Tänk er en god chokladmuffins med en mums (ni vet en sån där chokladöverdragen skumhistoria i fyrpack som man får hos någon avlägsen släkting när man är ute o åker med mormor på sommaren) på toppen, det låter väl inte fel?

Och visst ser det underbart gott ut på bilden? Men sen skulle chokladen på... hmm...ja just det ja... men men, man kan ju inte lyckas med allt... Någon som har testat o kan trixet med detta bakverk???

Fröjd för ögat men för sött för gommen

Muffinssmeten var god i alla fall :)


1 kommentar:

  1. De ser ju jättegoda ut! Vet att gjorde något liknande på den tiden när ni var små, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Det jag kommer ihåg var i alla fall att du och Niklas mumsade med god aptit, tror faktiskt också att Jimmy tyckte de var helt OK.

    SvaraRadera