24 oktober 2011

Finbesök & scones

Ännu en underbar helg är till ända. Denna gång hade vi två härliga killar på besök. En hel del tv-spelande vart det men till min glädje ville de slita sig något för att testa att göra ett silversmycke. Ideerna & kreativiteten sprutade och frågorna haglade runt hammare, filar, brännare och silverplåtar. Ett halvt hjärta vardera till mor o far fick det bli, sååå härligt sött. Bra jobbat grabbar, så duktiga ni var! Jag undrar jag när stora grabben (läs sambon) vill ge sig på ett försök...?!

En annan stor och god nyhet är att jag vann min första runda i golfen, o det trots att jag fick stryka tre hål. Snacka om nöjd!!! Men naturligtvis var inget på spel den här gången, kan det ha något att göra med slutresultatet? Ja vissa vill ju tro det... Fick en "skuld" avprickad i alla fall då det vart champagnefrukost med nybakade scones till härlig lördagsfrukost. Mycket gott!

Mumsiga scones mm
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar