4 oktober 2011

Lite av mitt goda

Hjärtligt välkomna till denna purunga, färskt rykande blogg!

Nu ska här börjas skriva igen (äntligen) för på min sydamerika-resa i våras tyckte jag  det var en fröjd att sätta mig ner och skriva små historier om allt som hände under resans gång. Skrivandet är alltså något jag saknat nu ett tag så därför tänkte jag bjuda er på lite av mitt goda framöver helt enkelt.

Vad mitt goda är får vi se, men det kan antagligen både vara sånt som är gott i själen, hjärtat eller för smaklökarna :)

Välkomna!

3 kommentarer:

  1. vad roligt Hanna! Kommer att läsa, det blir du och Gynning ;) Puss Martina

    SvaraRadera
  2. Kul kul kanske kommer du att tjäna en massa stålar som Blondinbella??? Jag var och lyssnade på henne och hennes helt otroligt drivande passion för bloggar och företagande.... blir något inspirerad och undrar varför jag börjat på A igen?????

    SvaraRadera
  3. Blir glad att ni vill läsa om lilla mig :) Puss & kram

    SvaraRadera