25 februari 2013

Ett klipp!

Ja idag var det dags för håret att få sig en uppfräschning, mycket välbehövligt då det på sista tiden blivit väldans slitet. Dessutom kanske det dröjer ett tag innan man smidigt kan komma till frissan tänker jag. Och visst blir man ännu gladare när man märker att man hänger med lite i modesvängen. Jag menar, 11.40 sitter jag hos frissan och säger att det får bli en lugg idag, samtidigt kl 11.44, lägger Sofi Fahrman ut ett fint inlägg om hårinspiration och lugg. Kan ju inte bli bättre ;)  

Lugg fick det bli!

6 kommentarer:

  1. Jättefint Hanna:) Kram

    SvaraRadera
  2. Vågliga du, Helt Rätt!! Riktigt snyggt och Så inne :)
    Var själv hos frissan i förra veckan, precis med samma tanke som du "det kommer dröja ett tag".... Sen är det ju lite schysst att känna sig hyfsat fräsch inför förlossning och vad som nu följer efter det.
    Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sanne :) Ja antingen kommer jag svära på den där luggen som kanske är lite i vägen under förlossningen eller så kanske jag bara känner mig lite extra fräsch, vi får väl se ;)

      Trivs super i alla fall så glad att jag vågade!
      Stor Kram!

      Radera