16 februari 2013

90%

Det närmar sig!!! Mår förträffligt bra får jag säga och i magen är det fullt ös till och från :) Om jag ska klaga lite så är det värken i mina vader som är lite jobbig. Och så en effekt av det restless legs (men det har jag ju en släng av i vanliga fall med...). Någon som har något bra botmedel förutom massage, stödstrumpor, spikmatta o heat lotion för onda o stela vader?

Kanske borde jag ligga med benen i högläge samtidigt som jag skriver om verktygshållare och kylteknik på jobbet, går det att ordna tro?!? Jobbar för övrigt 2 veckor till nu bara vilket känns skönt, sen kan det bli högläge hela dagen lång om det behövs!  Har en känsla av att jag inte kommer ha något problem med att sysselsätta mig i alla fall medan jag ska gå hemma o vänta på pyret :)

2 kommentarer:

  1. Det närmar sig med stormsteg!!

    Jag antar att högläge är bästa botemedlet mot värken i vaderna. Men om du mår bra förövrigt så är det ju inte så lätt att vara still.

    KRAM Rebecca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, fast det är rätt skönt att sitta stilla nu ändå ;) KRAM!!!

      Radera