6 februari 2013

Ett babynest

Pysselhanna har kommit väl igång kan ni tro, har en massa projekt på gång i huvudet, samtidigt som koftan ska stickas klart och så detta babynest som blev klart igår. Har ju fått lite tips på att det kan vara mysigt för pyret att ha ett eget litet babynest så det ska kännas lika mysigt som i livmodern. Sedan praktiskt med för då kan vi lägga detta mellan oss i sängen eller i spjälsängen så att inte den ska kännas så stor till en början eller ta med oss om vi åker iväg någonstans.

Jag hittade lite olika slags instruktioner på nätet men nu så här i efterhand, när babynestet väl är klart, vet jag hur nästa ska bli ännu bättre om jag skulle göra ett nytt någon dag. Jag har dock skumgummimadrass så det räcker till tio till så hojta till om ni är sugna på ett babynest! Gamla Husqvarna 2000 krånglar lite med mig med men försöker smeka henne varsamt så hon ska rulla lite till. Kan vara så att hon är i väl behov av en service...

Ett projekt klart alltså, så nu kanske man får lov att börja på nästa?!

Till goset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar