5 februari 2013

En sån där härlig helg

Helgen susade förbi denna gång, fortare än vanligt tycker jag allt, vilket i detta fall betyder att den var väldigt trevlig. Besök i Virestad, god middag i fint hus i Älmhult (och TP-vinst 2 av 2 möjliga för mig (dock grämer jag mig fortfarande för att jag inte kom på ett enda namn av gudfader-barna...)).

Denna härliga lördag följdes av en mycket mysig söndag med besök av mamma, moster och kusin! Tack för en mycket mysig dag alla, detta bör vi göra oftare så det inte går mer än ett år mellan vi ses, eller hur?! Tack för alla presenter med, goda, nyttiga och väldigt välbehövliga! Får bli ett eget inlägg om det sen tror jag minsann.

Måste ju även säga att det var otroligt skönt att höra lite "glada" förlossningshistorier, tycker jag annars mest har hört mycket av allt annat möjligt. Bara att hoppas nu då att dessa wivast-gener har gått vidare till mig med :)

Moooochjiiito-gänget ;)



3 kommentarer:

  1. Det är vi som sak tacka ju:) god mat o väldigt trevligt!! klart du har fått lite Wivast gener - det kommer gå galant!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det var en jättemysig dag! Längtar efter att få bli mormor nu!!!!

    SvaraRadera