26 september 2012

Påminnelse till mig själv

Boka aldrig mer Scandic CH i Gävle, kom nu ihåg det! Favorithotellet Winn var fullbokat så valet stod mellan Scandic CH i Gävle och Princess i Sandviken. Jag har ju sedan läääänge tröttnat på att bo i Sandviken så valet föll denna gång på Scandic. Har ju bott där många gånger förut och blivit irriterad på samma saker men man tycks glömma bort sånt där...

Jo, det finns ju inte så mycket att "roa" sig med (som någon brukar säga) här uppe så en enkel sak som att ta en lång, skön och varm dusch är en av de bästa sakerna här. Ja man får ju inte vara så kräsen som konsult helt enkelt... Men det finns ju inget värre än duschar utan något drag i så man knappt ens kan få ur schampot!!! Jag blir lite smått tokig över detta, helt väntat syndrom i Sydamerika men här, i lilla kalla Sverige tycker jag man kunna få upp trycket utan problem... Jaja, trodde aldrig jag skulle säga det men jo, jag saknar Princess lite denna vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar