27 september 2012

Nya fåtöljerna

Jag tror jag nämnde i något inlägg något om våra nya fåtöljer. Blocketspanaren Johanna fick syn på dessa och mer eller mindre tvingade oss att köpa dem... Nej då, bara nästan var det så ;)

Saken är den att de ju passar något så alldeles perfekt till våra X75-stolar och de är dessutom mycket sköna att sjunka ner i så detta blir våra nya läsfåtöljer! Vi hade ju kikat på ett par på Svenssons som var otroligt snygga och bekväma men man kan ju säga att vi verkligen gjort oss ett klipp då prisskillnaden på de båda totalt blev ca 15000, sen hade man ju velat ha fotpallar med förstås. Jag säger inte att vi nu hade gått o köpt dessa dyrgripar men tanken av dem har ju nu i alla fall lättat lite :)

Vad tycker ni? Visst är de fina? Men visst, ni som var unga på 70-talet spyr kanske mer eller mindre över dem... men men... Vi är nöjda vilket ju är huvudsaken!

Huset börjar så smått bli möblerat och klart tycker jag, nu håller vi tummarna för att det blir som vi tänker oss i våra tankar!

Ohh så vackra de två!

3 kommentarer:

  1. Åh, önskar jag hade en enorm villa att fylla upp jag med!! De ser sååå fina ut! Nu har ni 15 papp att lägga på mig som tack för hjälpen ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe, så kan man ju också se det :) Middag någon kväll kanske?!?

    SvaraRadera
  3. Jo visst var man ung och oerfaren på 70-talet - men inte kan man spy över dessa läckra fotöljer! De kommer att passa suveränt i ert nya hus! Ser verkligen fram emot att se dem på plats!

    SvaraRadera