22 januari 2012

Världens längsta TP-match

Ja den gick av stapeln igår kan jag lova. Vi var duktiga på att svara på frågorna tycker jag allt, det var ju bara det att tärningen INTE ville slå rätt så vi kom in i mitten och fick svara på den slutgiltiga frågan.

Jag hade dessutom vinsten i min hand men blandade ihop rosa med orange och vet inte hur länge jag först försökte komma fram till rosa pluppfrågan innan jag insåg att jag redan klarat av den och att det var den orange jag skulle satsa på. (Vet inte heller hur länge motspelaren min visste att jag var på fel färg o valsade... tävlingsmänniska nr 1 där...)

Jag fick med andra ord se mig besegrad men vart rätt så glad efter att det sett ut ungefär så här ett par timmar innan vi nådde slutfrågan...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar