9 januari 2012

Den glada delfinen

Ja tyvärr finns ju inte lugna lagunen kvar på samma sätt. Då menar jag den härliga lokalen där man fått den bästa massagen och de skönaste ansiktsbehandlingarna!!! Jag vet inte riktigt vad mamma har på gång nu och vart lagunen bär av, tusen olika idéer o tankar som snurrar kan jag tänka mig så vi får väl se vad som händer framöver. Kräsen har man ju blivit i alla fall för helt klart ingen annan som nått upp till mammas knådningar :) Det är ju inte ens någon ide att testa någon annan för man blir bara besviken...

Men men, detta dök ner i brevlådan idag... Hmm... Någon som blir sugen? Eller? Var någonstans sa du att det var? Inte? Nej just det...


1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir av den positiva feedbacken av mina behandlingar! Ja, det snurrar många idéer i huvudet - ska hålla en utbildning i Kristianstad i februari, så lite händer det.......kram Mamma

    SvaraRadera