27 januari 2012

I hustankar

Mina två fina väninnor har gått o köpt hus precis, hmmm... börjar vi äntligen bli vuxna på allvar??? Ja jag har ju sagt det förut men säger det igen, ingen av oss har barn, ingen har gift sig eller ens varit förlovad, ingen av oss har förut gått i hustankar. Inte förräns nu då vill säga. Fantastiskt roligt tycker jag i alla fall och jag önskar all lycka till era projekt framöver!

Och ja, vi är också sugna, men kanske har drömhuset inte riktigt ännu dykt upp. Visst, vi har ingen brådska, men man vill ju, vissa dagar mer än andra, men så vill man ju att det ska bli och kännas rätt också naturligtvis. Hemnet har i alla fall en stadig besökare i form av mig.

Igår vart det i alla fall ett första besök ute i Lessebo, jag tror ni kommer trivas super i ert hus och ha det supermysigt! Tack också för goda semlor, de första i år!


Men... Sååå att.... då kommer ju frågan vidare... hus nu alltså, vad kommer sedan??? Ser med ett stort leende fram emot de närmaste åren av våra vuxna liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar