4 mars 2013

Klar!

Ja nu minsann är koftan klar till pyret! Eller ja, det lär nog dröja innan den passar för den blidde väldans stor... Har stickat för 1-3 månader men jämför man med 50/56-kläder så är koftan gigantisk. Kunde jag ju bjudit en bild på men vi får väl istället helt enkelt se hur gammal pyret hinner bli innan den passar :)

Jo men jag är minsann lite stolt ändå, trodde många stunder att jag inte skulle få ihop det men med lite hjälp och youtube har det ju löst sig till slut. Och mersmak har jag fått så nu gäller det att hitta nya mönster och garner, någon som har tips på var man hittar detta bäst (och gärna till lite humana priser också...)?!?


5 kommentarer:

  1. Va fin den blev!
    Jag fick för mig att börja virka när jag fick syn på de här söta ugglorna i mammas Hemmets journal: http://www.hjshop.se/Familjen-Uggla?utm_source=hj&utm_medium=menypuff&utm_content=Familjen%2BUggla&utm_campaign=produkt

    Där verkar ju finnas en massa olika mönster. Priser har jag dock ingen aning om.

    Kram /Rebecca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh, vilka fina ugglor!!! Jag är också inne på lite uggletema här faktiskt :) Dock med hjälp av symaskinen istället för virkning men virkningstarmen behöver nog också få sig något att bita i snart:)

      Kram!

      Radera
    2. Rebecca Andersson8 mars 2013 kl. 09:28

      Säg till om du vill ha mönstret så kan jag scanna och maila det.

      Radera
  2. Oh vad fin den blev!!! Kram kram

    SvaraRadera