1 mars 2013

Hej så länge!

Ja det var idag sista dagen på länge som denna byggnad fick möta mina grusade ögon på morgonen. För idag är sista arbetsdagen innan mammaledigheten! Känns otroligt skönt och jag ser verkligen fram emot en ny spännande tid framöver. Jag har ju ändå jobbat med typ samma sak sedan 2004 så ett litet avbrott med nya utmaningar är verkligen välkommet!

Och visst låter det härligt att istället möta sina (antagligen ännu mer) grusade ögon mot en liten istället :)

Jag kommer o hälsar på framöver!



2 kommentarer:

  1. Rebecca Andersson1 mars 2013 kl. 11:51

    och tänk på den lilla som med ännu mer grusade ögon, snart får träffa dig!

    Lycka till med allt! Jag ser fram emot så uppdateringar här i bloggen hur det går för dig/er! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh, så gullig du är :) Tack Rebecca, och uppdateringar kommer att komma!

      Radera