6 mars 2013

Fanfarer och hurrarop!

Ja kan ni tänka er, två små töser fick minsann se ljuset igår! Jag är så stolt över mina fina väninnor och skickar här massvis med gratulationer till er! Att töserna valde att komma på samma dag är ju näst intill otroligt men sant (och lätt för mig att komma ihåg födelsedagarna ;)) Fick även till min lycka träffa en av de små idag och kan inte annat än längta tills jag får träffa vår tös (om nu den 95%-iga sannolikheten stämmer...)


Puss & Kram & Stort Grattis


Här är det dock lugnt än så länge och tösabiten vill nog gotta till sig lite till. Vi har det så gott så de här lediga och soliga dagarna och gör precis det vi känner för :) 

4 kommentarer:

  1. Häftigt!! Samma dag och också tjejer, vilket gäng ni kommer att bli :)
    Njut av lugnet och det fina vädret, tidsnock så får ni också träffa er fina tös.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir en riktig tjejliga :) Sååå häftigt! Kram och detsamma!!

      Radera
  2. Rebecca Andersson8 mars 2013 kl. 09:27

    Va roligt! Hälsa och gratta!

    SvaraRadera