4 november 2012

Sista resan?

Ja jag vet inte om det är det men jag hoppas att detta är sista resan upp till Sandviken på ett bra tag. Sitter på ett fullpackat tåg, folk beter sig som folk beter sig och doftar parfym och annat vilket ju inte är så jättemysigt direkt (ja jag är känslig i vanliga fall och ta det nu x 10 typ så har ni mig). Kan dock hända att det blir någon mer resa förstås så vi får se helt enkelt! Med tanke på att flytten närmar sig och att magen växer så hade det ju inte vara fel att få vara hemmavid dock.

Extra lång resa blir det denna gång då det är söndag idag och på hemvägen på torsdag stannar jag i Estocholmo för i helgen är det Dirty Dancing med tjejerna som gäller och sen mysig middag även med karlarna våra :)  (ja man måste ju roa sig också :)) Någon (Ebba? Rebecca?) som har tips på en trevlig restaurang i Stockholm förresten?

Hade precis ett ministopp i Linköping där jag fick träffa bror och brorsbarn, Ella fyllde ju fyra igår men då magsjuka eller något härjade på kastvindsvägen vart det inget kalas igår. Många slängpussar fick det bli idag istället. Hoppas nu att smurfspelet går hem hos lilla tösabiten!
Förresten, kanske inte fel att åka iväg med en liten halvstökig lägenhet i och för sig (jo det märks att det är flytt på gång) men jag saknar ju älsklingen min oerhört mycket. "Bara" fem nätter... räknar ner...

vink vink från tåget



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar