13 juni 2012

Nya favoriten

Jo, jag berättade ju att jag var ute i Tolg-trakten i söndags för lite Blocketfynd och denna vackra lilla gungstol hittade vi där. Jag är ju lite barnsligt förtjust i denna "Arka fåtölj" men priset är ju som det är. Tycker min gungstol faktiskt är snäppet finare och för 250 kronor gjorde det även sinnet och plånboken glada :)

Döm min förvåning när paret jag köpte gungstolen av hette Gunvor och Göran (precis som mina kära föräldrar för de som inte vet). Kan inte finnas allt för många par som heter det?! Gungstolen var i alla fall en gåva till karln i huset för längesedan och tillverkad i Falun. Nu ska den få ny historia med oss!

Vår fina gungstol


2 kommentarer:

  1. Vad fin stolen är! och vad roligt att förra ägarna hade så fina namn!

    SvaraRadera
  2. Ja det var roligt :) och stolen är sååå fin så :) Du får komma o provsitta den någon gång i sommar tycker jag allt!

    SvaraRadera