12 juni 2012

Homestyling

Idag har vi fotograferat vår lägenhet då den ju ska säljas till hösten. Jag har yrt omkring som en virrpanna och donat nu i tre dagar inför detta. Lånat grejer, köpt grejer och snott grejer. Tack Johanna för pläd och kuddar, det blev så bra så vet inte om jag kommer lämna tillbaka dem... Köpt grejer har jag inte gjort mycket men en fin grytlapp och handduk vart det minsann i alla fall. Snott har jag gjort blommor från vägrenen och grannarnas land (tack i efterhand).

Homestyling är ju riktigt skoj i alla fall, ett framtida yrke kanske?! Kul när fotografen tror att homestyling-experten varit här o donat i alla fall :)

Men var gör man då av alla grejer som inte "ska stå framme" för att det ska bli luftigt och se lite större ut?! JO, man klämmer in allt i förrådet. Jag bjuder på detta, skratta gärna så gott! (och JA, jag ska rensa nu...igen...)

 Utnyttja utrymmet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar