29 november 2011

Långlivad födelsedagspresent

I fredags var det äntligen dags för konsert med Melissa Horn! Fick ju denna underbara födelsedagspresent för 2,5 månader sedan ungefär så den har jag väntat länge och gott på. Konserten var i Kulturhuset Spiran i Jönköping så fick man se det nya konserthuset också. Fint var det och framförallt var det underbart sköna stolar.

Konserten var också toppen, riktigt duktiga musiker i hela bandet dessutom. Jag hoppas dock på att nästa skiva blir lite gladare! Känner ju inte alls igen mig längre i låtarna (vilket ju bara är positivt förstås :))

Hade det inte varit för grannen tre stolar bort som tyckte att han hjälpte till att hålla takten genom att slå mot sina lår, eller den som stampade takten i golvet o inte trodde det märkes, eller hon som satt bakom och sjöng med i alla refränger (ja verserna kunde hon visst inte) lite lagom falskt så där så hade det varit ännu bättre!

Tack min fina för denna kväll och tack Tallin-flygbolaget och SJ för att ni höll tiderna!

Melissa Horn

2 kommentarer:

  1. Kommer du ihåg när vi stod i Eksjö i ösregnet o lyssnade på Melissa?!?

    SvaraRadera
  2. Ohh ja, det minns jag mycket väl! Blött men mysigt var det tycker jag allt :)

    SvaraRadera