6 februari 2014

En helg i Ystad

I helgen var vi äntligen nere hos min mamma i Ystad hela familjen. Jag har haft riktigt dåligt samvete då det är evigheter sedan vi var där. Önskar jag kunde säga att det är sedan Idun kom men våra besök har lyst med sin frånvaro längre än så. Men jag tror dock ändå att vi sett varandra mer än vad vi brukar ändå sedan Idun kom så det är ju ändå bra!

Det var i alla fall mysigt att få bli ompysslade lite hos dig mamma. Du är ju bäst på sådant! Sedan skämmer du ju bort oss mer än du behöver. Det bästa av allt var att Idun sov inne hos mor min, i sin resesäng då förstås, så vi fick sova hela nätterna jag och Johannes! Ja, Johannes sov ju hela nätterna i alla fall, själv har man ju liksom kommit in i att man vaknar lite då och då. Fast jag måste flika in med att sedan vi kom hem från Ystad har till och med jag sovit långa pass! :)

På lördagen var vi på mammas gamla spa och badade och det var ju succé för Idun, som hon plaskade :) Det där med att doppa huvudet eller ej är ju en diskussion som vi inte riktigt redde ut men till slut råkade visst stumpan känna på hur det var med...

Tusen tack mamma för en trevlig helg! Vi kommer ner i sommar igen!

Lunch på stan

Finaste mormor

Baaaad!!!

Kul med morsans gamla lego

2 kommentarer: