17 januari 2014

TuffStuff buren

Moves and motivation som faktiskt är det närmsta gymmet från oss har i helgen öppet hus. Självklart passar jag då på att testa lite nya grejer. Ikväll var jag på TuffStuff buren och hade inte den blekaste aning om vad som väntade mig. Intygar nu att jag har ont i typ hela kroppen och hur jag kommer må imorgon blir spännande. Troligtvis en grym träningsvärk i alla muskler är jag rädd för. Ja, det var ett tufft pass men roligt och jag vill ju att det ska vara jobbigt när man väl tränar.

Sa till Johannes att han nog får ta Idun inatt för jag kommer inte komma upp ur sängen men konstigt nog tyckte han inte det var en bra deal med både träningspass och helnatt på samma dag... :)

För er nyfikna som inte har en aning om hur detta såg ut skickar jag naturligtvis med en bild som jag hittat på sportlife.se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar