5 september 2013

En sån dag

Fullt ös idag med lilla stumpan.  Dagen började med sångstund i johanneskyrkan. Vi har hört mycket gott om just denna sångstund och jag måste säga att förväntningarna infriades. Mysiga sånger och rörelser och flera som jag inte kunde så det är ju bra att kunna utöka repertoaren lite.

Efter sångstunden for vi norrut till Jönköping och morfar. Efter lite fika for vi, tillsammans med morfar,  vidare mot Linköping, ja först då med ett stopp i Vadstena för att hämta Iduns kusiner. Fikastopp även i Vadstena alltså. Väl mot Linköping tyckte Idun det var nog med bilåkande för en dag så då fick jag väl användning av nya sångrepertoaren. Ja hon tycker ju riktigt mycket om att sjunga helt enkelt.  (Sorry alla som fått höra min ljuva stämma här o där, i affärer o på stan, men lugn är vad hon blir så jag bjuder på det :))

Mysigt att nu få träffa bror min med fru och bland annat få se en massa fina bröllopskort! Stumpan sover även äntligen och då inte Johannes är med fick mina lår en omgång ikväll, benböj verkar vara grejen (får se det som gratis träning).

Har även hunnit med att bli lite firad i förväg, inte fel det heller ju :) Behöver jag säga att dagen varit väldigt lång? Imorgon blir det i alla fall en heldag med kusinerna, mys mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar