22 september 2013

6 månader

Idag är det ju faktiskt så att Idun fyller hela 6 månader minsann. Ja tiden den går fort helt enkelt, knappt att man hinner med...

Idun är helt klart det bästa som har hänt mig och hon är helt underbar vår lilla tös. Inte visste jag att det skulle vara så härligt att bli mamma! Jag njuter helt enkelt i fulla drag. Visst, det är tufft om man inte får sova ordentligt men de jobbiga stunderna glömmer man fort när man får världens härligaste leende tillbaka :)
Sedan är det ju faktiskt så att Idun sover rätt så bra måste jag säga (ta i trä).

Hon har precis lärt sig sitta rätt så bra själv, vet dock inte om hon själv har förstått det ännu :). Vi har börjat med lite smakportioner vilket går ibland bra och ibland lite sämre. Välling fick hon testa idag och det var nog ingen höjdare riktigt, flaskträning som krävs med tror jag minsann. Annars vill hon helst stå mest hela tiden, ligga på rygg och mage är inte roligt, hon måste nog helt enkelt komma på att hon faktiskt kan ta sig framåt bara hon vill.

Lite tendenser till tykänslor har också börjat göra sig påminda, det passar inte att vara i vilken famn som helst längre helt enkelt. Kittlig är hon med vår tös och hon har det underbaraste skrattet man någonsin har hört!

Stort Grattis kära Idun Astrid Linnéa!

Några timmar gammal

1 månad

2 månader

3 månader

4 månader

5 månader

6 månader



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar