16 april 2013

Rutiner...

Idag vart det en ordentlig promenad för mig och Idun, kanske lite längre än beräknat dock... Johanna ville bjuda på kaffe så vi tog en promenad bort till Skidsvängen helt enkelt. Det har ju varit ett fantastiskt väder idag och nästan 15 grader ute så helt underbart tycker jag! Har jag sagt att jag njuter av att kunna gå ut o gå när som helst under dagarna nu under mammaledigheten?!? (så länge tösen är mätt o belåten förstås :))

Tanken var sen att mannen min skulle hämta upp oss... men det var ju inte så lätt att åka med hem då babyskyddet var kvar i huset... Ja rutinerna har kanske inte satt sig än riktigt, jag har ju glömt skötväskan ett par gånger redan. Men då vädret vart ännu finare nu under kvällen så tog vi en promenad även tillbaka hem helt enkelt så idag vart det en runda på nästan 9 km. Ska bli spännande att se hur kroppen känns imorgon. Mycket härliga promenixer i alla fall :)

Inte en snöflinga i sikte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar