23 juli 2014

Wirdaholm

Under semestern nu har vi äääntligen hunnit med en liten familjefejd på golfbanan i Wiredaholm. Detta är min pappas hemmabana och tillika ligger det i mina gamla hemmakrokar några minuter från Mosseryd. Jag ångrar mycket att jag inte började spela golf redan när den byggdes, någon gång under högstadiet. Men då var jag inte alls intresserad. Tänk om... Det var faktiskt första gången jag spelade på denna banan och så fin den var! Bra byggd runt naturen, lite backigt upp o ner.

Familjefejden gick ut på Ingesson vs. Bengtsson, pappa o jag mot Johannes och hans far. Ingen av oss hade väl någon superdag tyvärr, mannen min vann med ett slag men Ingesson slog Bengtsson med två slag. Mycket trevlig golfrunda och kanske detta kan bli en årlig tradition?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar