17 maj 2014

Fick bannor igår...

Ja jag har helt totalt glömt bort bloggen, jag vet. Ni har säkert slutat kika om jag skriver något med men fick höra igår att mitt bortfall var saknat så får försöka komma igång igen. Inte alltid så lätt att få/ta tid till att sitta framför datorn. Finns ju så mycket annat trevligt att göra istället. Har ju fått total sydille på sista tiden till exempel  så när Idun sover sitter jag ofta i min syhörna och syr. Det är ju så kul!!! Får ta och visa lite någon dag.

Nu sover Idun, mannen min är iväg och spelar golf så passar på nu då. Ett litet inlägg i alla fall... Inväntar trevliga gäster som snart kommer så ska bli en mysig eftermiddag. Det är de gamla mammaträningskompisarna som kommer med sina pojkar, då de har börjat jobba var det ett tag sedan vi sågs så det ska bli väldans trevligt.

Har slängt ihop lite bagels och en rulltårta med lemoncurd i. Hur man rullar ihop en rulltårta så den blir alldeles så där perfekt ihoprullad förstår jag inte men jag hoppas att den i alla fall blir god, det är ju trots allt det viktigaste!

Och Idun då, jodå hon växer så det knakar, sötaste tjejen, mitt finaste gos! Bjuder på ett par bilder från sandlådan (läs lerlådan) igår. Självklart skulle hon i den just när hon hade den vita nytvättade koftan på sig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar