16 januari 2013

Drömmar

Mycket drömmar har det blivit under denna graviditet, om allt och alla. Som oftast glöms de bort så fort man vaknat men nattens bravader är klarare än någonsin. Har aldrig skådat en snyggare rumpa en den jag såg inatt (obs, ouppnåeligt mål) och antagligen är det så att om man drömmer om att man får en riktigt bra deal för att sluta jobba så betyder det att man ser fram emot att få göra annat ett tag här i livet...

Sömnen har också börjat bli lite svårare sista tiden tycker jag allt, så många frågor som jag fått om jag kan sova ordentligt och jag svarat att det är absolut inga problem börjar förstå varför folk frågat... Jag vänder o vrider mig om rätt mycket när jag sover och nu hänger inte riktigt magen med längre utan kommer lite på efterkälken varje gång... därav ett antal vakna stunder under nattens gång. Och nej, sedan hjälper det ju inte att de börjar gräva bort jord på den stora jordhögen utanför sovrummet varenda morgon en bra stund innan klockan ringer heller... Tyvärr är det en väääääldigt stor jordhög så det lär nog ta sin lilla tid innan de är klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar